NABÓR NA SZKOLENIE DLA KONSULTANTÓW ŚLUBNYCH W KIELCACH
OSTATNIE WOLNE MIEJSCA NA TERMIN: 7-8-9 MAJ 2010 r.
„KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA ŚLUBÓW I WESEL”
LICZBA GODZIN: 24 godziny, 3 dni po 8 godzin szkolenia plus 6 godzin konsultacji
ZAGADNIENIA:
BLOK 1 TEORIA
ZAWÓD KONSULTANTA
· ZAWÓD KONSULTANTA – KIM JEST KONSULTANT ŚLUBNY
· PRACA KONSULTANTA-ZAKRES OBOWIĄZKÓW KONSULTANTA
· PODSTAWOWE POJĘCIA W PRACY KONSULTANTA
· DOKUMENTY KONSULTANTÓW ŚLUBNYCH
· ZAGADNIENIA Z ZAKRESU SAVOIRE VIVRE W PRACY KONSULTANTA
· ETYKA ZAWODOWA
· ORGANIZACJA CZASU PRACY
· ORGANIZACJA IMPREZ – ŚLUBY TRADYCYJNE, STYLIZOWANE, ZA GRANICĄ, ŚLUBY PAR MIESZANYCH
· PROWADZENIE SPRAW KLIENTA- ZAGADNIENIA ZWIĄZANE Z ORGANIZACJĄ IMPREZY
· UMOWY Z PODWYKONAWCAMI I KLIENTAMI (RODZAJE UMÓW)
RYNEK ŚLUBNY
· ŚLUB W POLSCE- FORMALNOŚCI, ZWYCZAJE, RODZAJE ŚLUBÓW
· RYNEK ŚLUBNY W POLSCE- ZAGADNIENIA (FORA, PORTALE, MAGAZYNY ŚLUBNE, TARGI, IMPREZY OKOŁOŚLUBNE, KSIĄŻKI ŚLUBNE, ETC.)
PROWADZENIE AGENCJI ŚLUBNEJ
· DOKUMENTY AGENCJI ŚLUBNEJ (jak zbudować ankiety, ofertę, umowy, kosztorysy i inne dokumenty)
· KOSZTY ZAŁOŻENIA AGENCJI ŚLUBNEJ (STRONA, LOGO, MATERIAŁY DRUKOWANE, PROMOCJA, ETC.)
· BAZA PODWYKONAWCÓW – JAK WYBRAĆ DOBRY ZESPÓŁ PODWYKONAWCÓW? ZAGADNIENIA Z ZAKRESU WERYFIKACJI USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ PODWYKONAWCÓW (ANALIZA WYBRANYCH PODWYKONAWCÓW- PORÓWNYWANIE OFERT POD WZGLĘDEM JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG)
· POZYSKIWANIE KLIENTA I PODWYKONAWCÓW
· SZTUKA NEGOCJACJI Z KLIENTAMI I PODWYKONAWCAMI
· ROZLICZENIA Z KLIENTAMI I PODWYKONAWCAMI
BLOK 2 PRAKTYKA
· ĆWICZENIA PRAKTYCZNE ( ANALIZA KIONKRETNEGO ZLECENIA – WYPEŁNIENIE ANKIETY, STWORZENIE KOSZTORYSU SZACUNKOWEGO, HARMONOGRAMU DZIAŁAŃ, SCENARIUSZA ŚLUBU I WESELA
· ĆWICZENIA PRAKTYCZNIE WYKORZYSTUJĄCE ZDOBYTĄ WIEDZĘ (SYMULACJE ROZMOW Z KLIENTAMI I PODWYKONAWCAMI)
· OGLĄDANIE ZDJĘĆ I FILMÓW ZE ZREALIZOWANYCH PRZEZ PERFECT MOMENTS WESEL – OMAWIANIE SZCZEGÓŁÓW ZLECEŃ I REALIZACJI DANYCH WESEL
BLOK 3 KONSULTACJE INDYWIDUALNE
· KONSULTACJE Każdego dnia szkolenia 3 trenerów odpowiada na indywidualne pytania osób ze szkolenia. Pomogą rozwiązać problemy dotyczące zakładania agencji, prowadzenia spraw klienta, tworzenia umów i promocji. Konsultacje przewidziane są w godzinach od 18-20, jednak istnieje możliwość przedłużenia czasu trwania konsultacji, jeśli będzie istniała taka potrzeba.
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
· Książka szkoleniowa
· Wzory dokumentów (ankieta, kosztorys, harmonogram działań, oferta agencji, umowy z klientem i podwykonawcami, etc.)
NA ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA: CERTYFIKAT UKOŃCZENIA KURSU, W WERSJI ELEKTRONICZNEJ I DRUKOWANEJ, POTWIERDZAJĄCY ZDOBYTĄ WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI.
Więcej informacji i zapisy:
biuro@perfectmoments.pl
tel. 691 236 486 lub tel. 663 256 486